BAAS in business

Aanbod

Hoe creëer je een aanbod wat niet alleen jij super tof vindt, maar ook jouw ideale klanten? Welke plek in de markt neem jij in? Welke belofte durf jij te doen en wat bied je aan op jouw unieke manier?

Leer meer over ‘market sophistication’ en hoe jij de markt kan veroveren met jouw unieke aanbod.

Aanbod & doelgroep aanscherpen

Stel jezelf een paar vragen af:

1. Welke transformatie/resultaat geef je aan de klant?
Wees hierin super specifiek. Meer zichtbaarheid? Oke wat levert hen dat op? Waarom is dat belangrijk? Durf ‘harde’ resultaten te claimen. Wat is jouw ideale aanbod, los van de vorm? Wat geef jij je klanten? Welk gevoel, welke vaardigheid? En wat kunnen ze daarmee?

2. Wat is er voor nodig om dit resultaat te behalen?
Hoeveel tijd van jou & klant? Welke stappen? Intake gesprek, voorbereiding, etc.

3. Voor wie is dit écht het meest interessant?
Voor wie is dit resultaat het meest waardevol?

Livestream 10 mei – Aanbod & storytelling

Wat is de dieper liggende pijn en het verlangen van jouw klant? Als je daar jouw aanbod op kan haken, wordt het veel waardevoller.

Jouw magic aanbod - doelgroep onderzoek

Een ideaal aanbod matcht perfect met wat jij het leukste vindt om te doen, waar je klant behoefte aan heeft én waar ze voor willen betalen.

Een goed doelgroep onderzoek doen is daarom key! Zorg dat je zéker 20 mensen spreekt over je aanbod. Om zo super aantrekkelijk te worden voor jouw ideale klanten.

In dit document vind je houvast welke elementen je wil weten.

Voorbeelden oproep doelgroep onderzoek