… een constante flow van leads en omzet, ook als je vrij bent?
Online cursus: In 40 dagen je e-mailmarketing up & running
Jij hebt met jouw product of dienst iets moois de wereld in te brengen. Je wéét dat het super waardevol is en jij kunt heel veel mensen helpen en blij maken. Maar hoe bereik je jouw ideale klanten?
Je doet wel wat op social media, maar dit kost veel tijd en er zit niet echt een duidelijke strategie achter. Een constante stroom aan nieuwe volgers, leads en omzet mist.
Al die marketing mogelijkheden voelen wat overweldigend. SEO, contentmarketing, adverteren, bloggen, funnels. Je vind het lastig om hier een duidelijke strategie en structuur in te vinden.
Gelukkig kan het anders…
Marketing kan wél gemakkelijk en leuk zijn!
Linksom of rechtsom… marketing en sales zijn ontzettend belangrijk voor jou als ondernemer. Dan kun je het maar beter leuk maken toch?
Met e-mailmarketing kun je heel gericht de juiste boodschap op het juiste moment delen.
In de cursus leer je hoe jij jouw expertise deelt met mensen die daarop zitten te wachten. Zodat je alleen verkoopt aan diegene die juist heel graag door jou geholpen willen worden!
Je leert hoe je een volledige ‘customer journey’ kunt automatiseren, zodat je altijd automatisch zichtbaar bent bij jouw ideale klant.
Je zet een duurzame strategie neer en leert marketing technieken die je op alle vlakken in je business kunt inzetten.
We gaan in een kleine groep aan de slag, met veel persoonlijke hulp. In 40 dagen heb jij jouw strategie helemaal staan!
Dankzij e-mailmarketing kan ik gemakkelijk mijn publiek bereiken, warm maken, kennis delen én een steady inkomen genereren. Elke dag groeit mijn lijst (van Studio Rosanne) met zo’n 7-12 mensen, ook als ik helemaal niets doe! Op die manier creëerde ik een fijne warme achterban van bijna 4.500 mensen!
Na de cursus
Doordat je constant zichtbaar bent bij jouw publiek en je expertise deelt, trek jij automatisch je ideale klanten aan.
Door een duidelijke marketing strategie houd je meer tijd over voor wat je het allerleukste vindt: jouw klanten helpen.
Omdat jouw strategie geautomatiseerd is, hoef je niet constant op social media actief te zijn en neem je rustig een dag vrij.
De customer journey die ik heb geautomatiseerd, levert een steady inkomen op. Maar e-mail gebruik ik ook voor de lancering van mijn cursussen. Zo kan één e-mail gemakkelijk €800 opleveren!
De tijd die je investeert om het goed op te zetten, verdien je met gemak terug. Als het eenmaal staat, dan gaat de marketing vóór jou werken!
Geen pusherige berichten naar iemand die er totaal niet op zit te wachten, maar de juiste content om jouw publiek warm te maken. Zodat zij vertrouwen in jou krijgen als expert. En dat zie je terug in de groei van jouw omzet!
Je leert een waardevolle weggever maken die bij jou en jouw ideale klant past. Door middel van een duidelijke en strategische ‘opt-in’ groeit jouw e-maillijst constant.
Door middel van diverse marketing technieken en storytelling weet jij hoe je jouw expertise om kan vormen naar een duidelijk en interessant verhaal voor jouw publiek.
Geen sales meer doen aan een koud publiek. Jij weet wanneer de ideale klant klaar is voor jouw aanbod. Vol vertrouwen en vanuit overvloed kun jij je dienst of product aanbieden.
Je leert hoe je jouw e-mailprogramma goed kunt gebruiken en zet de ‘customer journey’ stap voor stap klaar. Aan het einde is jouw strategie helemaal geautomatiseerd.
Door jouw content gericht met strategie te delen (contentmarketing) gooi jij nooit meer losse flodders op social media.
Je leert kijken naar jouw cijfers en optimaliseert de ‘customer journey’ waar nodig. Een goede strategie die werkt kun je daarna uitvergroten zodat je nóg meer klanten aantrekt.
Bonus
Simone Plukkel is dé expert als het gaat om hoe mensen leren.
“Als onderwijswetenschapper en opleidingskundige houd ik mij het liefst bezig met het delen van kennis en vaardigheden. En dan niet alleen van mijzelf, maar juist die van anderen. Ik wil dat je niet zomaar een training, cursus of ander product online ‘knalt’, maar echt iets maakt waar jouw klanten van leren. Ons doel bij PLUK is dan ook om jou te helpen met het beste leerresultaat voor jouw klanten. En niet voor niets: zo beklijft je kennis, word je onthouden en maak je meer impact op het leven van je klant.”
Simone leert jou hoe je in jouw marketing, communicatie en product écht waarde kan toevoegen voor jouw publiek, zodat ze jou sneller gaan zien als expert.
Deze cursus is niet zomaar een online cursus. Natuurlijk krijg je heel veel kennis over e-mailmarketing & marketing technieken. Tips over hoé je dit toepast en kunt automatiseren. Maar het belangrijkste is: je krijgt persoonlijke support.
Informatie zonder implementatie leidt tot frustratie. Door jou 1-op-1 te helpen en advies te geven welke jij nodig hebt, zorg ik dat je de kennis ook daadwerkelijk gaat toepassen.
Daarnaast beantwoord ik tijdens de cursus persoonlijk al jouw vragen.
Samen kom je veel verder dan alleen. Deze online cursus doe je in een kleine groep waarin we elkaar helpen. Het is namelijk vaak gemakkelijker om tips te geven aan een ander dan iets voor jezelf te bedenken.
Doordat we in een kleine groep werken, ken je ieders situatie en kun je ook van elkaar leren. In de gezamenlijke sessies leren we elkaar kennen, coach en adviseer ik je persoonlijk en kun je (naast de online helpdesk) direct je vragen stellen.
Dit krijg je er allemaal bij:
Als ondernemer vind ik het super interessant om diverse technieken uit te proberen en aan te scherpen. Alle marketing en ontwerp voor mijn eerste eigen bedrijf (Studio Rosanne) deed ik daarom eerst zelf: website bouwen, bloggen, SEO, social media, adverteren, events, e-mailmarketing, etc. Inmiddels heb ik gelukkig een team van ZZP’ers om mij heen.
Dit jaar werd het tijd om mijn kennis te gebruiken om andere ondernemers te helpen. Daarom startte ik mijn tweede bedrijf: Een online marketing bureau. Hierin help ik ondernemers een goede strategie neer te zetten en op te schalen. Daarin ligt mijn focus voornamelijk op e-mailmarketing en contentmarketing. Vanuit verbinding en energie help ik jou om strategisch en duurzaam te groeien.
In 40 dagen je e-mailmarketing up & running
De kick-off is op maandag 12 oktober. Vanaf dan krijg je toegang tot de eerste module. De kick-off wordt online opgenomen en is evt achteraf te bekijken.
De cursus is ontworpen om in 40 dagen (6 weken) af te maken. Per module duurt het ongeveer 5 uur. Afhankelijk van hoe lang jij doet over het maken van de opdrachten.
Je kunt er dus zo lang of kort over doen als jij zelf wilt (en totdat je tevreden bent 😉 )
De cursus is onbeperkt beschikbaar. Dat betekent: minimaal 3 maanden en maximaal zolang mijn bedrijf in huidige vorm bestaat.
Als je je echt aangesproken voelt, dan kun je zeker meedoen. Ik startte zelf mijn e-mailmarketing voor dit tweede bedrijf al 2 jaar terug. Ver voordat ik echt een aanbod had.
Maar je gaat het meeste uit de cursus halen, als je je echt kunt richten op jouw dienst of product(en). Wanneer je nog geen dienst of product hebt, zou ik het afraden om mee te doen.
Je kunt aan de slag in elk e-mailprogramma, maar ik raad Mailblue (14 dagen gratis proberen) aan.
Dan kun jij je geld terugkrijgen. Als je na uiterlijk 40 dagen laat zien dat je alle opdrachten hebt gedaan, en je hebt er echt niets van geleerd, dan stort ik het geld terug.
Dat kan! Wil je wel graag meedoen met de cursus, maar is deze investering niet in één keer mogelijk voor jou? Dan kun je in 2 termijnen van €350,- betalen.
Leer in 40 dagen jouw hele e-mailmarketing strategie opzetten.
Foto’s Rosanne door Share Fotografie – Foto Simone door Claudia Broekhoff